Kokia internetinė reklama yra efektyviausia?

Reklamuojant savo verslą internete ne vienam verslininkui kyla klausimų dėl reklamos efektyvumo. Kokią reklamą pasirinkti? Facebook reklamą, ar SEO, turinio strategiją ar paprasčiausius Google Ads? Kokia internetinė reklama yra efektyviausia? Atsakyti į šį klausima galima gana paprastai – reikia pažinti savo auditoriją. Jei tai jaunimas, akivaizdu, kad jie dažniausiai informacijos ieško Google ir naudojasi socialiniais tinklais. Jei tai verslo klientai, žinoma reikės Google ir specializuotos reklamos tam tikruose portaluose. Bet apie viską iš pradžių. Apie skaitmeninės reklamos galimybes kalbėjomės su reklamos agentūros „Taurus Media“ atstovais.

Efektyviausia – turinio strategija

Efektyviausia reklama yra turinio strategija. Tai specializuotas turinys, kuriame pristatomas verslas ir paslaugos. Turinys gali būti straipsnių arba video klipų pavidalu. Drąsesni ryžtasi dar infografikams, nors jų efektyvumas Lietuvoje yra gana menkas.

Turinio strategija yra keletas straipsnių savame interneto puslapyje, išsamiai pristatančių tam tikrą paslaugą. Taip pat keletas straipsnių populiarioje žiniasklaidoje. Tada palaikymui paruošiama keletas SEO straipsnių, kad straipsnius geriau rastų paieškoje. Papildomai dirbama ir su populiarinimu socialiniuose tinkluose. Taip po pusmečio trukmės turinio rinkodaros kampanijos galima tikėtis rezultatų. Vėliau kas mėnesį pageidautina palaikyti turinio srautą ta pačia tema. Tai ilgalaikis efektas, todėl daug kas vis dar nesiryžta investuoti į šią reklamos rūšį.

Google Ads – efektyviausia reklama trumpuoju metu

Jei rezultatų reikia čia ir dabar, Google Ads yra neabejotinai efektyviausia reklama. Mokėti reikia už paspaudimus, kai žmogus susidomi jūsų reklama. Jokių prašalaičių lankytojų – tik suinteresuoti. O toliau viskas priklauso nuo nukreipimo puslapio kokybės. Nukreipimo puslapiai – specialūs pardavimams skirti puslapiai, į kuriuos sutraukiamas visas reklaminių kampanijų lankytojų srautas, todėl angliškai jie ir vadinami „landing page“.

Kai kas įsigudrina tam tikroms kampanijoms sukurti atskirus nukreipimo puslapius, kad išanalizuotų, kas geriau veikia.

Geriausia reklama – pirmos 3 ar 5 Google paieškos vietos

Ilgalaikėje perspektyvoje SEO yra laikoma efektyviausia reklama. Kalba eina ne apie mėnesius, bet apie metus. Tokie rezultatai pasiekiami ne per pora savaičių, todėl verta į SEO investuoti nuosekliai. Geriausia reklama yra kai jūsų puslapis atsiranda natūralioje paieškoje pirmame rezultatų puslapyje. Niekas negali rūstintis, kad perkate Google Ads reklamą ar kitaip manipuliuojate klientams pateikiama informacija. Tai vienas iš saugiausių būdų užsitikrinti nuolatinį klientų srautą.

Jaunai auditorijai – tik socialiniai tinklai

Jei prekės ar paslaugos skirtos jaunimui iki 30 metų, reklama turėtų būti vykdoma per socialinius tinklus Facebook, Youtube, Instagram, TikTok, LinkedIN, Twitter, Snapchat ir t.t. Kai jaunas žmogus išgirsta kažką apie jūsų prekes ar paslaugas, jis dažniausiai informacijos apie jus ieškos socialiniuose tinkluose, galbūt klaus bendraamžių patarimo. Aišku, informacija bus pasiekiama telefonu ar planšetiniu kompiuteriu, dažnai naudojama Google paieška. Tokiai auditorijai reikia pateikti atitinkamai glaustą informaciją su aiškiomis instrukcijomis, kaip užsisakyti paslaugas ar prekes, kaip naudotis.

Banerinė reklama miršta?

Ne visai. Ji vis dar išlieka gaji, tačiau auksiniai banerių laikai yra praeityje. Tokia reklama naudojama prekės ženklo populiarinimui daug lankytojų turinčioje žiniasklaidoje. Tai efektyvu, kai dirbama su masiniu produktu. Specifinis produktas ar paslauga turėtų būti reklamuojami per specifinę auditoriją turinčius puslapius. Lietuvoje tokias reklamos galimybes smarkiai apkarpo rinkos dydis. Dėl to banerinė reklama išeina užtarnauto poilsio.