Nuo klientų aptarnavimo iki maisto gamybos kokybės

Popierinės dėžutės maistuiKlientų aptarnavimas restoranų versle yra labai opus ir svarbus klausimas. Jei norite, kad jūsų restoranas būtų gausiai ir nuolatos lankomas, turite pasirūpinti, kad jūsų klientai kaskart liktų labai patenkinti. Tuo tarpu, jei atsiras jūsų teikiamomis paslaugomis nusivylusių klientų ir tokių klientų vis daugės, galite būti tikri, kad neilgai trukus jums teks spręsti sudėtingą dilemą, kokiu būdu susigrąžinti prarastą klientų pasitikėjimą. Todėl norint, kad taip nenutiktų, reikėtų nepamiršti kelių restorano vystymui svarbių detalių.

Atliktas tyrimas parodė, kad net 89 proc. restoranų lankytojų nebesilanko viename ar kitame restorane, kuriame buvo susidūrę su prastu klientų aptarnavimu. Tuo tarpu 86 proc. respondentų nurodė, kad jie yra pasiryžę mokėti 25 proc. daugiau vien už geresnį klientų aptarnavimą. Tai yra labai aiški ir daug pasakanti statistika, todėl pirmiausia pasistenkite tinkamai apmokyti savo restorano personalą, visuomet pabrėždami aukšto lygio klientų aptarnavimo būtinumą ir svarbą. Be abejo, tai nėra taip paprasta, kaip iš pirmo žvilgsnio galėtų pasirodyti. Vien tik apmokyti savo darbuotojų nepakaks. Jei norite, kad jie būtų motyvuoti ir dirbtų entuziastingai nusiteikę, turėtumėte pasirūpinti ir pakankamu darbo užmokesčiu. Jei tinkamai pasirūpinsite savo darbuotojų gerove ir puikiomis darbo sąlygomis, jie taip pat bus pasiruošę suteikti kur kas aukštesnės kokybės paslaugas.

popierines dezutes maistui balticdecorTaip pat labai svarbu, kad reguliariai rengtumėte įvairias su klientų lojalumu susijusias akcijas. Jei tai yra greito maisto užkandinė, labai puikiai pasitarnautų daugeliui gerai pažįstama akcija, kuomet tam tikrą kartų skaičių užsisakius vieną ar kitą patiekalą, vienas patiekalas pasiūlomas nemokamai. Žinoma, tai tik vienas iš daugelio galimų pavyzdžių. Todėl visuomet apgalvokite galimus ir pačius tinkamiausius pasirinkimus. Lojalumo programos gali padidinti jūsų klientų skaičių ir pagerinti pardavimus.

Be abejo, nereikia pamiršti savo klientų nustebinti tuo, ko jie iki tol nėra matę. Tai nėra paprasta, bet tikrai įgyvendinama. Jei nenustosi juos stebinę, net neabejokite, kad sulauksite kur kas didesnio pasisekimo nei tuo atveju, jei taikytumėte tuos pačius pabodusius įprastinius sprendimus, kurie negali nustebinti nei vieno vartotojo.

Suprantama, kad daug dėmesio reikėtų skirti ir jūsų gaminamo maisto patiekimui. Nemaža dalis šiuolaikinių restoranų ir užkandinių savo klientams maistą pristato ir į namus. Be to, siūlo ir maistą išsinešimui. Tokiais atvejais labai svarbu, kad būtų naudojamos patvarios ir kokybiškos popierinės dėžutės maistui. Jose maistas turėtų išlikti tinkamos būklės. Kuo daugiau pastangų skirsite maisto kokybės išsaugojimui, tuo geresnių atsiliepimų galėsite sulaukti iš savo klientų.

Svarbu ir tai, kiek dėmesio ir investicijų skirsite reklamai. Net jei jūsų restoranas gamina labai aukštos kokybės patiekalus, kuriais yra patenkinti daugybė jūsų klientų, tai nereiškia, kad jums nereikės investuoti į reklamą. Restoranų verslas yra labai konkurencingas. Neretai šioje rinkoje galioja „džiunglių įstatymai“, todėl jei nenorite būti „suvalgyti“ konkurentų, stenkitės būti bent vienu žingsniu priekyje. Investuokite į tikslinės reklamos priemones. Tai leis jums sistemingai judėti pirmyn ir kasdien pritraukti vis daugiau jūsų gaminamu maistu susidomėjusių klientų.

Galiausiai nepamirškite, kad jei norite, jog jūsų gaminamas maistas patiktų jūsų klientams ir jūs savo srityje taptumėte pačiais geriausiais, turėtumėte susitelkti į vieną konkrečią sritį. Trumpiau tariant, savo restorane nesiūlyti kelių visiškai skirtingų patiekalų. Pavyzdžiui, jei jūs turite greito maisto užkandinę, kurioje prekiaujate picomis, neturėtumėte pradėti siūlyti ir suši. Tai galėtų sutrikdyti jūsų pagrindinę veiklą.