Siekiant geresnio darbingumo

Pastaruoju metu labai daug laiko praleidžiate darbe, sėdėdami priešais savo kompiuterį? Tačiau jaučiate, kad vis labiau ima skaudėti nugarą, negalite susikaupti, greičiau pavargstate, jus lanko blogos mintys, tampate irzlesni ir piktesni? Jums neabejotinai reikia poilsio ir taip pat – pasirūpinti savo darbo vieta. Juk suprantama, kad tikrai ne kiekvienas darbdavys yra toks paslaugus ir geras, kad akimirksniu išspręstų visas jums darbe kylančias problemas. Todėl labai dažnai visu tuo pasirūpinti tenka patiems. Taigi, jei jaučiate, kad jums skauda nugarą, galbūt vertėtų įsigyti masažinę kėdę/sėdynę, kurią uždėtumėte ant savo darbo kėdės? Tokių variantų galite rasti https://www.vokiskaideja.lt/ internetinėje parduotuvėje, todėl jus varginanti problema gali būti labai greitai ir lengvai išspręsta. Be abejo, tai ne vienintelė užduotis, kurią reikėtų atlikti, jei norite dirbti kokybiškiau ir jaustis komfortiškiau, todėl pateiksime jums dar keletą naudingų patarimų.

VokiskaidejaPirmiausia turėtumėte rasti malonių ir jums daug teigiamų emocijų keliančių užsiėmimų. Tai gali būti bet kokia veikla, kuria jums patinka užsiimti, pvz., tapymas, skaitymas, filmų žiūrėjimas, vaikštinėjimas gryname ore, kultūrinimasis ir kt. Tokios veiklos pradeda prasklaidyti virš galvos besikaupiančius debesis, kurie neretai sujaukia mūsų nuotaiką ir neleidžia mums džiaugtis kiekviena diena. Žinoma, galite sakyti, kad jūs neturite tam laiko ir tikrai negalėtumėte sau to leisti – juk turite didžiąją dienos dalį dirbti. Tačiau niekas ir nesako, kad visą tai reikėtų daryti darbo metu. Jei dirbate nuo aštuonių ryto iki penkių vakaro, turite visą vakarą, kurį galite skirti savo poilsiui. Ir taip, suprantama, kad jūs būsite pavargę, tačiau mėgstami pomėgiai gali padėti užsimiršti apie sunkią dieną ir taip pat labai efektyviai atpalaiduoti. Todėl nereikėtų manyti, kad kur kas geriau pailsėtumėte tuomet, kai gulėtumėte ir nieko neveiktumėte, nei tuomet, kai užsiimtumėte mėgstama veikla, t.y. savo hobiu.

Taip pat labai svarbu, kad rastumėte laiko ir reguliariam fiziniam aktyvumui. Jei dirbate sėdimą darbą, tikriausiai kasdien judate labai mažai, todėl jums tiesiog būtina sportuoti. Nors puikiai suprantama, kad didžioji dalis žmonių labai skeptiškai žvelgia į „savanorišką“ prakaitavimą sporto salėje ar bėgiojant ilgus atstumus, tai tikrai nereiškia, jog ir jūs turėtumėte sekti tokiu neigiamu pavyzdžiu. Sportas gerina jūsų sveikatą, suteikia daugiau energijos, pakelia nuotaiką ir stiprina jūsų imuninę sistemą. Ir jei dabar sakysite, kad jaučiatės išsekę ir neturite jėgų, todėl net nesiruošiate sportuoti – daryti turėtumėte visiškai priešingai, nes sportas atstatytų tinkamą jūsų kūno būklę ir leistų jums vėl pasijusti žvaliais ir energingais.

Be to, nereikia pamiršti, kad didelę įtaką jūsų gerai savijautai turi ir jūsų kasdienis mitybos racionas. Jei jis bus labai prastas ir skurdus, taip pat negalėsite produktyviai dirbti ir jaustis sveikai. Todėl jei iki šiol neskyrėte pakankamo ir deramo dėmesio savo mitybai, pats metas šią problemą kaip įmanoma greičiau išspręsti. Tai pradėkite daryti nuo dabartinio savo mitybos raciono įvertinimo, iš jo išbraukiant visus nesveikus produktus. Kai tai padarysite, pasidomėkite, kiek kalorijų turėtumėte suvartoti kiekvieną dieną, atsižvelgiant į savo svorį, ūgį ir amžių (be abejo, nepamirštant ir fizinio aktyvumo lygio). Tuomet suformuokite savo kasdienės mitybos planą ir stenkitės jo laikytis. Žinoma, jei kartas nuo karto leisite sau šiek tiek nusižengti ir suvalgyti tai, kas yra vadinama greitu maistu, neturėtumėte susidurti su dideliais nepatogumais. Svarbiausia, kad tai netaptų jūsų kasdieniu įpročiu.