Sveikos mitybos planas: kaip jį suformuoti?

Baklazanu apkepas

Esate girdėję įvairių neigiamų kalbų apie sveiką gyvenseną? Susidarėte nuomonę, jog sveikai maitinantis jums privalomai teks save apriboti ir maitintis tik žaliomis daržovėmis (daugiausia – salotomis)? Tokiu atveju jūs buvo visiškai dezinformuoti. Visa tai neturi nieko bendro su sveika mityba. Maitindamiesi sveikai jūs galite (ir turite) valgyti daugybę skirtingų maisto produktų, kurių pagalba jūsų organizavimas gautų daug jam būtinų vitaminų ir mineralų. Todėl vien minėtomis žaliomis daržovėmis tikrai negalima apsiriboti. Daržovės turėtų būti tik dalis jūsų kasdienės mitybos raciono. O tai reiškia, kad jūs turite labai didelę pasirinkimo laisvę ir galite be jokio vargo kasdien maitintis labai sveikai ir kaskart skirtingai.

Be abejo, pradžioje jums gali kilti klausimas, kaip galėtumėte sudaryti savo sveikos mitybos planą, kokius maisto produktus į jį turėtumėte įtraukti, kokius patiekalus iš sveikų maisto produktų jūs galėtumėte pasigaminti ir kt. Tačiau į visą tai atsakymus jums gali labai lengvai pateikti internetas. Yra ne tik labai daug sveikos gyvensenos tematikos internetinių portalų, tačiau taip pat ir labai daug įvairių receptų tinklalapių, kuriuose yra publikuojami tūkstančiai skirtingų patiekalų receptų. Pavyzdžiui, galbūt jūs labai mėgstate baklažanus ir norėtumėte juos įtraukti į savo mitybos planą? Tačiau nežinote, kaip galėtumėte juos skaniai pagaminti? Tokiu atveju jums galėtų puikiai tikti baklažanų apkepas ar panašaus tipo patiekalai iš baklažanų. Tiesą sakant, būdų, kaip galima pagaminti baklažanus, yra daugybė – ir kiekvienas iš jų yra labai nesudėtingas, jei yra pasinaudojama receptų tinklalapiais.

Laikantis sveikos mitybos plano taip pat svarbu nepamiršti ne tik sveikų maisto produktų, tačiau ir paties patiekalų skonio. Trumpiau tariant, jei jūs pasirūpinsite, kad jūsų kasdienės mitybos planas būtų tobulai atitinkantis jūsų individualų skonį, jums bus daug lengviau jo laikytis ir jam nenusižengti. Žinoma, jei klausite savęs ar privalote visiškai atsisakyti bet kurio jums patinkančio ir nelabai sveiko maisto produkto, atsakymas būtų paprastas – tikrai ne. Jei mėgstate saldumynus ar greitą maistą, retkarčiais jų pavartojus jums tikrai neturėtų būti blogiau. Tai reiškia, kad saikas yra labai svarbus mūsų mitybos elementas.